The hardest thing I’ve ever done
Is keep believing
There’s someone in this crazy world
For me
The way that people come and go
Thru temporary lives
My chance could come and I might never know

我做過最困難的事情裡
是一直相信
在這瘋狂世界有個人為我
存在
在有限的生命裡
我的機會也許曾來訪但我從未知覺


I used to say "no promises,
Let’s keep it simple"
But freedom only helps you say
Good-bye
It took a while for me to learn
That nothin’ comes for free
The price I’ve paid is high enough for me

以往我總說「無需承諾,
讓我們保持單純」
但自由只幫了妳說聲
再見
我花了一陣子才學會,
沒有什麼東西是無償的
我支付的代價對我已經太高

(*) I know I need to be in love
I know I’ve wasted too much time
I know I ask perfection of
A quite imperfect world
And fool enough to think that’s
What I’ll find

我知道我需要愛情,
我知道我以浪費太多時間
我知道我企求著完美
從一個頗不完美的世界
更傻的可以的相信那就是
我將找到的

So here I am with pockets full
Of good intentions
But none of them will comfort me
Tonight
I’m wide awake at four a.m.
Without a friend in sight
Hanging on a hope but I’m alright

如今我的口袋裡裝
滿好心地
但今晚沒有一絲好心能夠安慰我
早上四點我徹底的醒了,
目光所及沒有一個朋友,
為一個希望盤桓,但我一切都好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    deadly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()