Would you dance
if I asked you to dance?
Would you run
and never look back?
Would you cry
if you saw me cry?
And would you save my soul, tonight?
Would you tremble
if I touched your lips?
Would you laugh?
Oh please tell me this.
Now would you die
for the one you loved?
Hold me in your arms, tonight.
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
Would you swear
that you'll always be mine?
Or would you lie?
would you run and hide?
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don't care...
You're here tonight.
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
Oh, I just want to hold you.
I just want to hold you.
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don't care...
You're here tonight.
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by your forever.
You can take my breath away.
I can be your hero.
I can kiss away the pain.
And I will stand by you forever.
You can take my breath away.
You can take my breath away.
I can be your hero.

妳遠走嗎? 而且不再回顧?
妳哭泣嗎? 當妳見到我淚流?
今晚,妳願意救贖我的靈魂嗎?
妳顫抖嗎? 當我輕觸妳的雙唇?
妳歡笑嗎? 當我告訴你這些?
這個當下,妳願意為妳愛的人而離開人世嗎?
今晚,擁我入懷。
寶貝,我可以成為妳的英雄…
我可以吻走妳的傷痛…
我將永遠隨侍妳身邊…
妳真的可以奪走我的呼吸…
妳願意發下誓言,妳永遠屬於我嗎?
或,妳願意扯謊,妳願意逃避藏匿嗎?
我用情太深了嗎?
我迷失了我的心嗎?
我不管,
今晚你就在這裡…
寶貝,我可以成為妳的英雄…
我可以吻走妳的傷痛…
我將永遠隨侍妳身邊…
妳真的可以奪走我的呼吸…
喔! 我就是想要擁有你…
喔! 我就是想要擁有你…
我用情太深了嗎?
我迷失了我的心嗎?
我不管,
寶貝,我可以成為妳的英雄…
我可以吻走妳的傷痛…
我將永遠隨侍妳身邊…
妳真的可以奪走我的呼吸…
寶貝,我可以成為妳的英雄…
我可以吻走妳的傷痛…
我將永遠隨侍妳身邊…
妳真的可以奪走我的呼吸…
妳真的可以奪走我的呼吸…
寶貝,我可以成為妳的英雄…


arrow
arrow
    全站熱搜

    deadly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()