It's My Life
Bon Jovi

This ain't a song for the broken-hearted
No silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's
My
Life

This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky
Got to make your own breaks
It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
It's
My
Life

Better stand tall when they're calling you out
Don't bend, don't break, baby, don't back down

It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
It's
My
Life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
It's
My
Life!



詞:林秋離 曲:林俊傑

不是英雄 不讀三國
若是英雄 怎麼能不懂寂寞
獨自走下長板坡 月光太溫柔
曹操不囉嗦 一心要拿荊州
用陰謀 陽謀 明說 暗奪的摸
東漢末年分三國 烽火連天不休
兒女情長 被亂世左右 誰來煮酒
爾虞我詐是三國 說不清對與錯
紛紛擾擾 千百年以後 一切又從頭

 


 


我要飆在夢想遙遠的路上 狂野的風抓不住我
想放逐在人群擁擠的海洋 我是最後一個傳說
我要在天空找個角落 那角落有我想要的Fun和自由

台北 It's the City. It's the City. No way 你別要我改變夢想
台北 It's the City. It's the City. No way 你別理我就算受傷

No Way 我從來不一樣
No Way 我永遠不一樣

 


阿杜 - ANDY
歌詞制作:阿忠

你有多久 沒有看過那片海
你到現在 對自己究竟多明白
總是不服輸 永遠要比別人快
在你前方是否有你要的 未來
想到我們的過去都讓人感慨
希望所有好朋友都能站起來
還有你曾經瘋狂愛上的女孩
再過幾年是不是依舊難以忘懷
可是ANDY 活著是不須道理
誰都可能 暫時的失去勇氣
外面不安的世界 騷動的心情
不能熄滅曾經你擁有 炙熱的心
我是真的不會表達我的愛
卻很在乎 每個人對我的期待
平凡的角色 站在小小的舞臺
我要那么勇敢的說出來

想到我們的過去都讓人感慨
希望所有好朋友都能站起來
還有你曾經瘋狂愛上的女孩
再過幾年是不是依舊難以忘懷
可是ANDY 活著是不須道理
誰都可能 暫時的失去勇氣
外面不安的世界 騷動的心情
不能熄滅曾經你擁有 炙熱的心
我是真的不會表達我的愛
卻很在乎 每個人對我的期待
平凡的角色 站在小小的舞臺
我要那么勇敢的說出來

外面不安的世界 騷動的心情
不能熄滅曾經你擁有 炙熱的心
可是ANDY OH……
ANDY OH……
外面不安的世界 騷動的心情
不能熄滅曾經你擁有 炙熱的心


鄭中基 - 淘浪

 

有些朋友 天南地北
你卻記得他是誰
有些情人到它不約會 卻讓你心碎
有些時候視死如歸 只為證明我做得對
有些前塵面目都全非 我卻無所謂
你不是我怎麼描繪
我的智慧 啼笑皆非
我不是魚怎麼體會淘浪滋味 淘浪滋味

人生苦短 胡作非為
結果反而無怨無悔
兒女情長 望穿了秋水
更耐人尋味
你不是我怎麼描繪
我的智慧 啼笑皆非
我不是魚怎麼體會淘浪滋味 淘浪滋味
我不是薔薇 依然懂得香味
我愛過誰 我又是誰
我折起扇子問玫瑰
你不是我怎麼描繪
我的智慧 啼笑皆非
我不是魚怎麼體會淘浪滋味 淘浪滋味


le ciel obscure, la solitude qui nous rends trop de poline
le ceour qui brise, a cause qu'il y a veul seul
l'amour est partie il ya longtemps que je t'ai vu
歌名:寂寞在唱歌
c'est incroyable que je peut vivre comme ca
歌手:阿桑
專輯:寂寞在唱歌
天黑了 孤獨又慢慢割著
有人的心又開始疼了
愛很遠了 很久沒再見了
就這樣竟然也能活著
你聽寂寞在唱歌 輕輕的狠狠的
歌聲是這麼殘忍 讓人忍不住淚流成河
誰說的 人非要快樂不可
好像快樂 由得人選擇
找不到的 那個人來不來呢
我會是誰的誰是我的
你聽寂寞在唱歌 輕輕的狠狠的
歌聲是這麼殘忍 讓人忍不住淚流成河
你聽寂寞在唱歌 溫柔的瘋狂的
悲傷越來越深刻 怎樣才能夠讓它停呢
你聽寂寞在唱歌 輕輕的狠狠的
歌聲是這麼殘忍 讓人忍不住淚流成河
你聽寂寞在唱歌 溫柔的瘋狂的
悲傷越來越深刻 怎樣才能夠讓它停呢
你聽寂寞在唱歌 輕輕的狠狠的
歌聲是這麼殘忍 讓人忍不住淚流成河
你聽寂寞在唱歌 溫柔的瘋狂的
悲傷越來越深刻 誰能幫個忙讓它停呢
天黑得 像不會再天亮了
明不明天 也無所謂了
就靜靜的 看青春難依難舍
淚還是熱的 淚痕冷了
arrow
arrow
    全站熱搜

    deadly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()