ROGER
I should tell you
I'm disaster
I forget how to begin it

MIMI
Let's just make
This part go faster
I have yet - to be in it
I should tell you

ROGER
I should tell you

MIMI
I should tell you

ROGER
I should tell you

MIMI
I should tell
I blew the candle out
Just to get back in

ROGER
I'd forgotten how to smile
Until your candle
Burned my skin

MIMI
I should tell you

ROGER
I should tell you

MIMI
I should tell you

BOTH
I should tell
Well, here we go
Now we -

MIMI
Oh no

ROGER
I know - this something is
Here goes -

MIMI
Here goes

ROGER
Guess so
It's starting to
Who knows -

MIMI
Who knows

BOTH
Who knows where
Who goes there
Who knows
Here goes
Trusting desire -
Starting to learn
Walking through fire without a burn
Clinging a shoulder, a leap begins
Stinging and older, asleep on pins
So here we go
Now we -

ROGER
Oh no

MIMI
I know

ROGER
Oh no

BOTH
Who knows where -
Who goes there
Here goes - here goes
Here goes - here goes
Here goes - here goes

羅傑
我應該告訴你
我是災難
我忘記如何開始它

咪咪
讓我們快些度過這一段

我還沒有 - 在它裡頭
我應該告訴你

羅傑
我應該告訴你

咪咪
我應該告訴你

羅傑
我應該告訴你

咪咪
我應該告訴
我吹熄了蠟燭
只為再回來這裡

羅傑
我早已忘記了如何微笑
直到你的蠟燭
炙燙了我的肌膚

咪咪
我應該告訴你

羅傑
我應該告訴你

咪咪
我應該告訴你

一起
我應該告訴…
恩,我們出發吧
現在,我們 -

咪咪
哦,不

羅傑
我懂 - 有件事情正在
出發吧

咪咪
出發吧


羅傑
猜是如此。
它開始到…
誰知道 -

咪咪
誰知道

一起
誰知道在哪?
誰去過那兒?
誰知道
出發吧
相信渴望 -
開始學習
走在火堆而
不燒傷
抱著肩膀,一場飛越
開始
刺痛和老年人,睡
在針上
因此,我們出發吧
現在,我們 -

羅傑
哦,不

咪咪
我知道

羅傑
哦,不

一起
誰知道在哪?
誰去過那兒?
出發吧 - 出發吧
出發吧 - 出發吧
出發吧 - 出發吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    deadly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()